måndag 5 april 2010

Imorgon sätter jag igång.....

.....med träningen igen. Jag längtar tills jag får sätta mina fötter på löpbandet och sätta igång att springa.
Den här veckan ska jag träna tisdag, torsdag och fredag. Dags att packa träningsväskan igen!
Ska försöka komma något tidigare än 7.30 så att jag hinner springa mer tid, har mycket att göra på jobbet så jag måste vara på plats på kontoret i skaplig tid så jag hinner göra något mellan alla möten också.

Skönt med en 4-dagarsvecka igen!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusen, tusen tack för din fina kommentar i min blogg. Jag blev så oerhört glad. Nu har jag sparat kommentaren djupt i mitt hjärta. Och jag hoppas verkligen att du förstår att jag känner likadant. Visst är det häftigt hur man kan finna vänner?
    Jag har jobbat idag så jag har en "vanlig" veckan.
    Självklart kommer det att gå bra med träningen. När man väl kommer igång så kommer den där härliga känslan som man är ute efter.
    Springer du efter någon plan eller blir det som det blir? Jag har börjat springa nu under helgen. Under vintern har det varit skidåkning som varit min konditionsträning blandat med ett och annat spontant löppass.
    Jag hoppas du får en riktig bra vecka.
    Många kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Heja heja!! Hoppas träningen gick bra idag!

    SvaraRadera