söndag 4 april 2010

Vår!




Nu är det vår ute och vad härligt det är! Jag har precis planterat penséer - se resultatet här. Och så har vi fina och härliga krokusar i rabatten. Fjärilarna tycker om dem också.

På förmiddagen har jag lyssnat igenom ESC-bidragen till Oslo och de blir bara bättre och bättre. Det blir spännande i Oslo! Mina Topp10-favoriter (förutom Sverige) nu ser ut så här, utan inbördes ordning:
1. Bulgarien
2. Schweiz
3. Grekland
4. Danmark
5. Kroatien
6. Frankrike
7. Moldavien
8. Albanien
9. Portugal
10.Armenien

Lyssnar just nu på The Poodles: One night of passion. Den äääälskar jag!

Ha en bra dag i solen och glad fortsättning på påsken!

1 kommentar:

  1. Penseér, mina favvosar!!
    Det är verkligen en smak av vår när man planerar dessa små raringar!
    Kram

    SvaraRadera