måndag 9 maj 2011

Düsseldorf here I come!

I eftermiddag går 15.45 med ankomst till Skavsta 17.15. Sedan får jag vänta ett bra tag innan flyget går kl 21.20, så jag får äta, dricka, läsa och surfa på min Iphone och ringa några samtal kanske för att fördriva tiden. Jag är så laddad! Så kul det ska bli! Och det är ju inte sämre för att vädret är fint, ca 26-27 grader nere i Tyskland. Sol hela veckan förutspås! :-))

Har tränat mycket senaste veckan också, körde ett jättegrymt benpass så jag kunde knappt gå, hade jätteont när jag skulle sätta mig ner och resa mig upp så det var effektivt, det var speciellt en övning som var jobbig: Hinduböj kallas den. Man ska stå på tå (hela tiden) och böja sig ner och böja ner armarna (som om man har skidstavar) samtidigt och detta 20 ggr! Sedan var det några andra vanliga övningar, såsom utfall m m. Lårmusklerna blev lite större och det känns bra nu, men skönt att det inte var Düsseldorf i lördags, för då hade jag inte kunnat dansa!

Kommer ett inlägg strax hur jag tror att det kommer att gå i ESC.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar