torsdag 26 maj 2011

Till minnet av Jessie som var min ögonsten


Idag är det 20 år sedan som min kissekatt Jessie föddes! Hon fick många fina år, 18 år blev hon, och jag är så glad för dessa år tillsammans, men den dagen du gick bort var så sorglig och jag drömmer ofta om dig. Ofta handlar drömmen om att du kommer springandes från din klösbräda när du får syn på mig, du blir så glad att se mig och jag får hoppas att du är lika glad i katthimlen och leker m de andra katterna och äter gott. Känner jag dig rätt har du på dig en tiara, för du var ju drottningen, the Queen of Cats! :-) Saknar dig så mycket, vill så gärna klappa dig!

R.I.P Jessie and I will love you forever!

3 kommentarer:

  1. Massor med kramar till er båda från oss idag. Vi förstår precis hur stor saknaden är.
    Kurr och kramar från Katarina med familj.
    PS; Det är problem att kommentera, hoppas den här kommer fram.

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt att hon blev så gammal! 18 år på en kisse är mycket. Du får glädjas åt den tiden, och varför inte kika efter en ny liten kattunge...
    Kram Maribella

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina kommentarer! Det värmer! Kurr, kurr till lille Amospersson! :-)
    Maribella: Jag klappar på andra katter ibland, klappade på ett par ragdoll häromdagen, de var så fina. Men jag avvaktar ett tag, vet ej hur mkt jag kommer att vara hemma, reser ju lite grann. Men visst är de härliga och jag saknar verkligen sällskapet! Kram

    SvaraRadera