måndag 30 maj 2011

Inget fel på mig - kärnfrisk sa läkaren

Jag var på vårdcentralen idag igen - den här gången för min hosta som inte vill ge med sig och nu i helgen fick jag ont i ryggen vid lungorna, man ska inte gå för länge med hosta. Har även ätit Bisolvon mot hostan, det har blivit en aning bättre men har fortfarande rethosta. Hon lyssnade på lungorna - det var normalt - skönt! Jag fick även blåsa i ett rör (eftersom jag har astma i släkten) och det var också helt normala värden. De tog även ett blodprov och det var ingen infektion. Men jag fick hostmedicin, Cocillana, som jag ska ta till natten. Hoppas att den hjälper nu, är trött på den här hostan nu.

Skönt med en kortvecka. Imorgon kväll blir det pubquiz och på onsdag är det festligheter hemma hos en projektledare, sedan är det helg. Återkommer då, blir lite scrapbooking torsdag, ska träffa lite kompisar fredag o lördag.

Skönt med fint väder äntligen!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du tar hand om dej!
    //Maribella

    SvaraRadera
  2. Ja, och hostmedicinen hjälper verkligen, ska ta den lite till, hostan är kvar men det är mycket bättre. Kram

    SvaraRadera