söndag 1 maj 2011

Sista veckan innan Düsseldorf

Det blir ganska fulltecknat veckan som kommer också:
Måndag inget särskilt - ska jobba hemma lite på kvällen
Tisdag konferens m jobbet - mat på kvällen på Konsert & Kongress
Onsdag konferensen fortsätter men på kvällen ska jag på AfterWork m 2 goda vänner
Torsdag antingen blir det Prova på scrapbook-kurs men har ej hört ngt än så det kanske inte blir ngt - annars går jag på pubquizen det lutar nog åt det
Helgen blir lugn eftersom jag åker till festliga Düsseldorf på måndag, men det kanske blir lite fikabesök av en god vän o föräldrarna i helgen

Jag åker sent på måndagen men har ledigt, Ryanair ändrade tidtabellen så jag kommer inte fram förrän kl 23.00 till flygplatsen utanför Düsseldorf så jag kommer väl fram till hotellet vid midnatt, suck! Men så är det.

2 kommentarer:

  1. Typiskt Ryanair, att ändra på tiderna! Hoppas att du får en häftig helg i Tyskland, och du måste väl ändå heja på Sverige?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, en del av mig hejar naturligtvis på Sverige även om det inte var min favorit i MF, men jag hejar mest på England! :-) Kram

    SvaraRadera