söndag 1 maj 2011

Ännu en helg...

...har gått till ända. Man tror att NU så har man kommit över det värsta, men så kommer sådana här helger som Valborg och födelsedagar som man brukade fira ihop, man kanske inte gjorde ngt speciellt alla gånger men ändå. Det känns när man ser alla som är på väg till sina festligheter och man själv ska någon annanstans för att ta det lugnt på sin kant. Jag tänkte ändå att ngn gång är det min tur att känna att det är skönt, tillvaron. Ibland trycker man undan vad man känner och tänker att ja det går nog bra men det kommer tillbaka ngn gång och fram ska det ju - så det är bra att uttrycka sina känslor ibland. Men det är bra att det kom nu än i Düsseldorf, för då ska jag bara ha kul och njuta av tillvaron. Förresten hade jag en schlagerträff hemma hos mig i fredags och vi hade jätteroligt, vi var 12 st i min tvåa! :-)Vi röstade fram vår vinnare till ESC 2011 (det blev Ungern) och min favorit England (rösta på Blue!!!) kom tvåa! Jag lyssnar på dem jämt! Jag ska till London 2012! :-))))



Nu känner jag mig lite gladare bara man lyssnar på Blue! I can I will.....är mitt nya motto!

Om 1 vecka åker jag till Düsseldorf, tjoho!!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar