söndag 29 maj 2011

En helt vanlig helg...

....för somliga kanske, men inte för mig.
Igår var jag ute med tjejkompisar och tog en öl och åt lite gott på Bishops Arms. Det var jättetrevligt, tack för att ni var omkring mig!
Idag ska jag fira Mors Dag så mina föräldrar kommer hit snart, men idag är det min f d bröllopsdag, det var 12 år sedan jag stod brud i Stjärnorps kyrka.Jag tror det var ungefär likadant väder som idag, både sol och moln. Men det var min lyckligaste dag - hittills. Nåja, jag visste inte hur jag skulle reagera idag, men nu känns det jättetungt och sorgligt, tårarna rann nyss. Även om jag kommer att ta mig igenom det kommer nog alltid sorgen över ett förlorat äktenskap att finnas där. Jag vet inte, jag har ju aldrig upplevt skilsmässa förut. Behövde bara skriva av mig.
Nu går väl livet vidare.....Tack för ert stöd, ni som stödjer mig är guld värda!
Kramar

2 kommentarer:

  1. *kramar om jättehårt*
    //Maribella

    SvaraRadera
  2. Tack Maribella för ditt stöd! Det värmer som denna sommardag har gjort idag! Kram

    SvaraRadera