lördag 29 maj 2010

Bröllopsdag och Eurovision-finalen



Kan det bli bättre? Bara en massa bra låtar i mitt tycke, så hur går det ikväll? Omöjligt att tippa. Det här är mina topp 5-låtar:
1- Tyskland
2- Island
3- Norge
4- Armenien
5- Turkiet

Det här är min topp 10 vad jag har tippat i klubbens tips efter mycket frustration, för det är så svårtippat. Mycket är med hjärtat. Grekland fick mest jubel vid genrepet igår kväll.
1.Tyskland
2.Turkiet
3.Armenien
4.Serbien
5.Grekland
6.Israel
7.Azerbadjzan
8.Island
9.Rumänien
10.Norge

Sist har jag tippat Storbritannien. Spännande blir det!!

Men först ska Peter och jag börja med att fira vår 11-åriga bröllopsdag! Jag vet inte vart vi ska, det har Peter planerat, jag älskar överraskningar!! Det jag vet är att vi ska till mamma och pappa och fika, då det är Mors dag imorgon åker vi dit idag istället en liten stund,imorgon räcker inte tiden till. Bilderna är från resan till Sardinien förra året då vi firade 10 år som gifta.

Ha en rolig Eurovisionkväll allihopa som tänker titta på det!

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusen tack för alla tips och råd vi får inför Melodifestivalens alla kvällar. Jag känner mig mycket mer delaktigt nu än under tidigare år.
    Jag ber att få gratulera av hela mitt hjärta till er båda på bröllopsdagen. Jag är säker på att Peter hittat på något trevligt.
    Många kramar, Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen!

    Jag och dottern håller på Tyskland, den är så bra!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande att bli överraskad!!
    Hoppas ni har det riktigt trevligt och att rätt låt vinner!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen!! :-)

    SvaraRadera
  5. 11 års bröllopsdag på just denna dag! Hur perfekt som helst!

    Jag gratulerar er än en gång från djupet av mitt hjärta!!!

    KRAM

    SvaraRadera