söndag 16 maj 2010

Härligt med långledighet!

Nu har vi haft 4 härliga lediga dagar! Igår hade vi middag med goda vänner och drack goda Razzerdrinkar. Mmmmm! Min favoritdrink!
4 cl Bacardi Raspberry
Häll i resten av glaset med Sprite
Lägg i en limeskiva och avsluta med lite is
Supergott!
TP-schlaget vann givetvis tjejerna!! :-)

Idag har jag bara slöat, skönt att ta det lugnt inför den kommande veckan som kommer att bli intensiv.

Måndag kväll: Styrelsemöte med samfälligheten hemma hos oss, måste fixa lite fika tills dess
Tisdag kväll: kören (om jag hinner, har mycket på jobbet)
Onsdag kväll: Toscanaklubben där vi stickar, äter god mat och skrapar trisslotter. Jag får träffa 5 katter dit vi ska på onsdag:-))
Torsdag kväll: sångpedagogen och sedan pubquiz
Fredag kväll: bloggmiddag med Anna och gänget Kul, kul!!
Lördag: eventuellt födelsedagskalas i släkten
Söndag: VILA!!

Ha en bra vecka!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hmmm, vänta här nu.....
    Du har glömt att skriva upp träningen den här veckan!!

    Ha det så bra, och tack för drinktipset!

    SvaraRadera
  2. Jag vet Maribella! Jag har inte gjort det på läääänge nu, har kommit in i en dålig cirkel nu, har inte tränat på 1 månad nu! Usch! Jag vet inte hur jag ska göra för att få ändan ur....

    SvaraRadera