fredag 14 maj 2010

Ledig fredag!!

Skönt att vara ledig! Jag har inte bloggat på länge, men jag har haft fullt upp och så har jag varit rätt så uttröttad när jag har kommit hem.
I går sjöng vi på gökotta, så det var upp tidigt , kl 8.00 sjöng vi i kyrkan. Det var fint, med vårsånger. Tyvärr tillät inte vädret att vi kunde vara ute och sjunga, så vi hade kaffekorgen med oss in i kyrkan, bara det att "någon" hade glömt själva kaffet, men det är tur att andra har kaffe:-)
Idag är jag ledig: jag ska åka till polisen och skaffa nytt pass då mitt går ut i slutet av juni, sedan ska jag på min andra sånglektion. Hinner jag ska jag till stan och kolla in om jag hittar några skor. Och vet ni vad kul som kommer att hända nästa fredag: Anna vet, då ska vi ha en bloggmiddag på någon restaurang som Anna kommer att boka idag. Det ska bli så kul att träffa Anna! De andra "känner" jag nog inte, som bloggkompisar. Spännande!

Imorgon ska vi bjuda hem Liselotte och Ronny, det blir grillat och sedan ska vi ta ett parti TP - undrar vem som vinner!! :-)

Kram och ha en skön helg alla!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni ska ses!
    Önskar jag hade haft möjlighet att följa med!
    Kram, och lycka till på TP tävlingen.

    SvaraRadera