måndag 24 maj 2010

Laddad!

Nu är jag verkligen laddad inför veckan!! Eurovision Song Contest kan börja!!! Har lyssnat in mig ännu mera och mina favoriter nu är:
Kroatien, Tyskland och Norge!
Har laddat in låtarna i mobilen så imorgon när jag springer för andra gången den här veckan, ja du läste rätt: jag sprang på löpbandet i morse 20 minuter och det gick bra. Men imorgon ska jag springa till Eurovision-låtarna!
Ska äta lite gott imorgon kväll, har planerat in grekisk pasta, dvs tagliatelle med fetaost tillsammans med crème fraiche och krossade tomater o gurka. Älskar den rätten!

Ställer t o m in körövningen! Trodde ni något annat?

Ha en härlig Eurovisionkväll!!

3 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Det här måste vara som julafton för en sån fantast som dig. Vad kul att du sprungit, bra jobbat!
    Receptet på den där rätten vill jag ha, tack.
    Vad tror du om vårt bidrag?
    Kramar till dig, Katarina

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen som julafton, känner mig jätteglad idag!! Jag sprang i morse också och då gick det ännu bättre!! Du ska få receptet på rätten, jag lägger upp det på bloggen inom de närmaste dagarna. Sverige tror jag mera på nu än jag gjorde först. Bland OGAE-fansen (dvs de klubbar från hela Europa motsv MF-klubben) har röstat och i semifinal 2 låg Sverige på fjärde plats igår. Det bådar gott! Hon har gjort kanonframträdanden under repen och hon har en sådan scenutstrålning även om jag tycker låten inte är speciellt bra, men hon gör det superbra! Håller på henne givetvis.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blir så glad av att läsa om dn entusiasm över ESC!
    Må bästa bidrag vinna!!
    Kram

    SvaraRadera