tisdag 23 juni 2009

Applåder....

....måste jag ge mig själv nu! Två morgnar i följd har jag varit uppe 6.30 och gått min morgonpromenad och jag har sprungit den sista biten också! Det känns riktigt bra att komma igång igen! Det är väl så också att det är lättare att komma upp nu när det är så härligt, soligt sommarväder! Man skulle ha semester nu, man vet ju aldrig hur vädret blir!

Nu ska jag strax se Morden i Midsomer, men jag får nog sitta i vardagsrummet och titta, inte i sovrummet för då somnar jag och vaknar efter ett tag och undrar alltid vem mördaren är. Den är ju så bra (det är inte för att det är tråkigt) men det är faktiskt bra och praktiskt med reklampauser ibland. Man är liksom van vid det.Nu måste man vara klar med tandborstningen och toalettbesöket innan....Det var som igår när jag såg Kommissarie Montalbano, den höll på i nästan 2 timmar utan reklampaus, den tycker jag också om, men jag låg i sängen och tittade och till slut slogs ögonen ihop då och då, men jag lyckades hålla handlingen vid liv så att jag fattade vem mördaren var....

Ha en bra tisdagskväll! Imorgon ska vi äta jordgubbar, glass och grädde. Då har vi styrelsemöte här hemma för villasamfälligheten!

Kram

1 kommentar:

  1. Heja på!

    Nu är du på gång igen, bra jobbat!

    Jag missade italienaren igår pga jobb. Men denna kväll har jag tillbringat med min favort alla kategorier, Tom!

    Kolla bilden på honom i min blogg,

    god natt

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera