torsdag 11 juni 2009

Jag är nöjd


Jag har inte gått upp sedan förra veckan, jag får väl vara nöjd. Plus minus noll sedan i torsdags morse. Jag har försökt äta nyttigt men har fuskat lite ibland, har inte hunnit/orkat röra på mig, så naturligtvis är jag nöjd med det resultatet.

Idag har jag ätit thailändsk fläskfilé med ris till, den var stark och det är bra. Jag har ätit frukt och mörk choklad till mellanmål och så en yoghurt för att jag skulle jobba lite längre idag, den var faktiskt lite för söt tyckte jag. Till kvällsmat blev det kokt blomkål med örtkeso och stekt bacon ovanpå, gott och nyttigt!
Jag lade in en bild på Jessie, vår älskade katt, för att det är roligare med bilder än bara text! Rubriken passar i alla fall:-))
Kram på er


2 kommentarer:

  1. Hon är så söt! Kan inte fatta att hon är 18 år!!!Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Katter är för härliga! Jag är verkligen en kattmänniska... Bor i lägenhet, annars hade jag haft katt!

    Trevlig helg!

    Kram Anna

    SvaraRadera