söndag 14 juni 2009

Hur ska jag komma igång?

Ja, det är frågan. Hur kommer man igång med motionen? Med maten går det hyfsat, jag har planerat in vad jag ska äta när jag kommer hem efter jobbet ett par veckor framöver. Jag måste försöka komma igång med träningen igen. Faktum är att jag känner mig tröttare igen och det är ju för att jag inte kommer ut på mina morgonpromenader, det blir som en ond cirkel. Ska försöka i morgon igen när det är ny vecka.
Nu när det är sommar är det ju ingen Friskis, bara några enstaka pass, kanske hinner man gå något.
Hur gör ni för att komma igång? Bara att bestämma sig kanske? :-))

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag säger som jag säger til alla :P Nike - Just do it... Men i sin egen takt

    SvaraRadera
  2. Jo då Friskis har utepass!? alla fall här i Lund hela sommaren! Dessutom finns det pass inomhus nästan varje dag. ( Kanske också bara här?)Det svåra är alltid att komma igång, har man väl klarat det brukar det gå bra. Har du inte nån vän du kan gå med så brukar man kunna sporra varandra. När den ena inte vill så vill oftast den andra och så blir det av att man tränar!
    Kram o Lycka till
    Haje

    SvaraRadera
  3. Precis... de är bara att bestämma sig! Haka på maken vettja!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ett litet tips är att ta rygg på maken. I hans fart kommer du att få en bra tid....

    Själv har jag tränat för första gången på drygt en vecka idag. Jag har tagit det lungt pga min lunginflammation. Men ikväll blev det BodyBalance. Segt att komma iväg men ack så skönt när det är över.

    Heja på,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera