söndag 7 juni 2009

Nu har jag röstat!


Nu har jag gjort min medborgerliga plikt - röstat i EU-valet och det känns väldigt bra! Röstar man inte kan/ska man inte gnälla. Tänk på att det finns många länder här i världen där det inte är självklart att få rösta. Vi ska vara tacksamma att vi har demokrati och får rösta!


Jag såg på fotbollsmatchen Sverige-Danmark igår och var inte så nöjd med resultatet ska jag väl medge, men vad är en fotbollsmatch egentligen?? Direkt efter matchen fick Henke besked att hans lillebror hade dött och jag lider med honom och hoppas att han och hans familj tar sig igenom det. Jag beklagar sorgen!


Imorgon är det dags att börja jobba igen efter en lång och skön ledighet.
Ha en skön röstdag!
Kram


4 kommentarer:

  1. Å jag med! Rösta bör man verkligen göra, hoppas alla gör det!

    Vilken fin bild på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Självklart ska man rösta. Vilken förmån vi har i vårt land!

    Vad snygg du är på den här bilden! Är den läckra klänning från Italien?

    God natt,

    Katarina

    SvaraRadera
  3. Tack för era snälla kommentarer!
    Klänningen är faktiskt inköpt på Vila i Linköping:-) Kram

    SvaraRadera