söndag 21 juni 2009

Hagel och yrsel

Ja, vilket hagelregn det kom nu i Linköping! Jag är glad att jag är inne om jag säger så.....kissekatten reagerade också, men lite nyfiken var hon allt också vad det var frågan om.

Idag har jag varit yr i huvudet och varit smått illamående, jag gick och lade mig vid lunch, nu känns det bättre, är bara lite trött nu. Vi ska väl iväg och handla när haglet och regnet har gett med sig, det har väl hållt på i 5 minuter nu.

Jag har nyss ätit lunch, det blev pastasallad med kyckling och mozzarella i. Jag blandade också i kokta ärter, tomater och gurka. Det får det bli till kvällsmat också, det blev så mycket över.

Ha en bra söndag allihopa!

Kram

5 kommentarer:

  1. Yrsel = biverkning av snapsarna???
    Eller har du samma sjuka som maken din??
    Ni såg iallafall ut att ha en härlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Isåfall var det en lång verkan! :-) Nej, jag tror inte det. Kanske rörde det till i huvudet när jag halkade på kattmaten jag hade råkat spilla på golvet (Whiskas med sås) och då jag ramlade pladask baklänges:-) Katten var så nöjd, hon ställde sig och åt direkt ur burken innan jag kom upp från golvet.Så det kan gå! :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir bättre för dig

    SvaraRadera
  4. Men du, det låter som du fått en lättare släng av hjärnskakning!!
    Är du illamående eller har kräkts?
    Om svaret är ja tycker jag att du ska uppsöka läkare!!
    Kan dock inte låta bli att dra på smilbanden när jag läser det du skriver....
    Kram från en intensivvårds/akutsjuksköterska!!!

    SvaraRadera
  5. Jag har varit lite smått illamående, men nu mår jag bättre igen! Ja, det var nog en rolig syn, men det var ju bara katten och jag i köket:-))
    Tack för din omtanke, Maribella! Det uppskattar jag.
    Kram

    SvaraRadera