måndag 9 november 2009

Äntligen är jag igång!

I morse äntligen kom jag ut på en morgonpromenad, kl 06.30. Det kändes jätteskönt! Och jag har ätit GI-mat till lunch: laxgryta med bulgur serverades på Cominn som veckans GI-rätt. Supergod var den!

Jag åt pasta till kvällsmat (inte GI visserligen) men de andra ingredienserna var GI-ingredienser.
Sedan var vi på styrelsemöte i samfälligheten, men då kunde jag inte hålla mig riktigt.
Men jag har gått ner det kilo jag gick upp i Rom i alla fall:-))

Nu ska jag försöka komma ut varje morgon som jag gjorde i vintras.

På onsdag ska jag träna medeljympa på Friskis, på fredag har jag bokat in mig för spinning och på lördag ska vi ju till Södertälje och bloggpumpa, då Suz ska leda oss igenom det:-) Får se hur jag klarar det, det blir inga tunga vikter för min del, har bara tränat det 1 gång i höst! Men kul ska det bli:-))

Kram alla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är verkligen skönt att komma iväg på morgonen. Mitt problem är att komma i säng på kvällen.
    Tack för dina fina kommentarer om vår fina katt, den riktige Amospersson. Han är så otroligt mjuk och go. Och han är så obegripligt snäll. Varenda kväll så går han och lägger sig tillsammans med tjejerna. Du ska tro de tycker det är mysigt. Han fyller 8 år i maj nästa år.
    Eftersom jag är för långt bort för att kunna vara med på Suz bodypump så kommer jag att vara med er alla mentalt.
    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera