tisdag 10 november 2009

Trött trött

Ja Trötter känner jag mig som idag....Jag har inte sovit så bra, har lagt mig sent och gått upp tidigt för att gå mina morgonpromenader. I och för sig bra, men jag har varit så gäspig idag. Och inte blev det bättre att vi hade heldagsmöte heller...Och frusen är jag, det är så kallt här inne just nu. Och grått och trist ute är det också. Jag brukar tycka att november är en trist månad, men så här jobbig brukar jag inte tycka att den är. Jag längtar till första advent och december månad. Då blir det ljusare och det händer roliga saker! Julen längtar jag till!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Ja, det gäller att tänka på roliga saker för att härda ut den här tiden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. HELDAGSMÖTE låter inte särskilt roande. Jag längtar också till julen! Särskilt i år då tomten kommer med en alldeles speciell paket!!! Tända ljus, lussekatter och julgran är mina favoriter annars!!!

    Stor kram och tack för alla heja-rop! Det behövs!

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå trött!!
    Men vem är inte det så här års?!?
    Nu rrycker vi upp oss inför lördagen!! Ska bli så kul!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anna: Ja, jag får fokusera på de roliga sakerna:-)
    Stina: Ja, du får ju ett alldeles speciellt "paket" av tomten, jag är så nyfiken hur han/hon ser ut:-))
    Maribella: Ja, ska försöka rycka upp mig. Var och jympade i onsdags åtminstone. Men jag har inte kört pump sedan tidigt i höstas, så vi får se hur det går. Men kul ska det bli!! Och vad kul att träffas!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Va kul att ni ska träffas i Real life!!!
    Nu blev jag lite avis... Synd det är så långt bort!

    Ha så himla kul!

    KRam

    SvaraRadera