torsdag 5 november 2009

Förkyld igen...!

Suck, nu var man förkyld igen, men man blir lätt det när man har åkt flygplan och alla baciller far runt i luften. Men men så är det, inget att klaga på!

Just det, min sjal är färdig, har dock inte velat ta kort på den ännu för jag måste sy ihop trådarna först, får göra det någon dag i helgen. Helgen blir lugn för min del! Hade tänkt träna imorgon, men det får nog stå över p g a förkylningen. Jag har inget planerat för en gångs skull, första gången på länge....

Har klubbjobbat lite i kväll, vilket innebär Melodifestivalklubben. Har kollat hemsidan, hur mycket som ska uppdateras, och sedan håller jag på och sammanställer en enkät som medlemmarna fick besvara på årsmötet i oktober. Det är kul jobb!

Jag blev så lycklig när jag fick höra att den första jokern blev Darin, han är så duktig och har utvecklats otroligt som artist de senaste åren. När jag hörde honom på TV i delfinalen i Malmö förra året i mellanakten, då han sjöng Jan Johansens "Se på mig" tänkte jag: "Hoppas att han kommer med i MF nästa år!" och det gjorde han...:-)
Jag ser fram emot nästa torsdag då nästa joker avslöjas!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hoppas verkligen att det "bara" är en vanlig förskylning och inte svininfluensan. Den är inte att leka med.
    Krya på dig,
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Nej, det är nog bara en vanlig bondförkylning! Italienska baciller...:-)

    SvaraRadera