fredag 13 november 2009

This is it!




Ikväll var jag på bio och såg This is it! Michael Jackson-filmen ni vet, de sista bilderna från repetitionerna inför hans 50 konserter i London. Den var helt klart sevärd med bara bra musik! Filmen visar en fullfjädrad men ödmjuk artist, som gav allt av sig själv till andra men som ville ge budskapet genom sina sånger att vi har bara varandra och denna planet. Förstör inte det! Snart är det för sent att rädda vår planet, och det är bara vi som kan göra det - ingen annan.
Han kritiserade aldrig någon i repetitionerna utan sade bara: att jag säger det med kärlek. Tänk om fler kunde vara som honom, lugn och sansad och glad o trevlig.
Hans musik lever för alltid! R.I.P MJ.
Det var en tråkig sommar: Först dog the King of Pop, sedan dog the Queen of Cats! MJ and JJ, may you rest in peace!
Imorgon blir det pump! See ya there!
Kram




4 kommentarer:

  1. Queen of cats! Lill kissen! Förstår att du saknar henne...

    Ha en härlig helg tillsammans med Peter!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa vilken artist. Jag vill med se den där filmen, all bra musik och dans. Kan tänka mig att den var super. Ha det på pumpen i morgon och hälsa alla bloggare...kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Jag tänkte bara ge dig ett extra välkomnande på pumpen idag!
    Jag möter upp er utanför kvart i två och lämnar ut fribiljetter så går vi in tillsammans.
    Det ska bli så kul!

    Kram Suz!

    SvaraRadera
  4. Kör försiktigt så ses vi senare!!

    SvaraRadera