lördag 28 november 2009

Var kan man köpa nya tag?

Det undrar jag, för jag måste ta nya tag igen.....igen....och igen...!! Arghh! :-(
Jag är så frustrerad, jag känner mig så lat och onyttig. Samtidigt har jag så mycket på kvällarna att jag inte ens hinner motionera. Måste få in rutiner igen....Nästa vecka ser det ut så här i min kalender:
Måndag Styrelsemöte i samfälligheten
Tisdag Styrelsemöte i melodifestivalklubben
Onsdag Toastmasters-klubben (Då håller jag i Table topics och måste vara där)
Torsdag Har planerat in klubbarbete (MF-klubben) men kan givetvis omplanera och flytta det till söndag istället (Sagt o gjort!)
Fredag Har möten ända in på sen eftermiddag, så på kvällen är jag hemma (Hinner inte köra min fredagsspinning)

Ha en bra helg! Ikväll ska vi till våra kära vänner K o P och spela TP!!!

TP-lover

3 kommentarer:

  1. Ja fullt är det men du får göra som jag och ställa klockan....;)
    Di fixar nog det.
    Pussar

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt och andas emellanåt oxå!! Det är viktigt att varva ner...
    Och, jag håller med din man! Motionera på morgonen, det räcker med 30 min. Kom igen nu! Lova att du funderar på saken i allafall!
    Jag tror att du har "tagen" men måste prioritera och skapa nya rutiner!!

    Stor lördagskram från mej!

    SvaraRadera
  3. Du ska se att du fixar det! Det har du ju gjort förr! Sen kan du ju gå upp med Peter och ta det på morgonen ;)

    Tack för kommentarerna! Jag mår mycket bättre i dag!!!

    Kramar

    SvaraRadera