söndag 21 mars 2010

Det blir visst inte lättare.....


.....att vara från dig, Jessie!! Min underbara katt, vad jag saknar dig fortfarande!Jag väntar på att du ska komma tassande när som helst, eller att jag nästan ska snava på dig, att du kommer springandes mot mig när jag sätter nyckeln i dörren, att du ska titta efter mig i fönstret....ja det finns många små saker....du var en stor del av mitt liv och är det fortfarande 7 månader efter din frånvaro på denna jord. Vi saknar dig och jag längtar efter dig!! Hoppas att du har det bra i katthimlen och att du leker mycket med dina kompisar däruppe!! Önskar att du vore här nu så att du kunde slicka bort mina salta tårar som du brukade göra när jag var ledsen.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är faktiskt en familjemedlem och dessutom en kär och trogen vän som nu är i katthimlen. Jag förstår att sorgen och saknaden är ofattbar stor. Något annat som är säkert är att det är riktigt roligt i katthimlen för tänk alla fina katter som är där. Idag ligger de säkert i solen och njuter av den.
    Många kramar Katarina "amospersson"

    SvaraRadera