måndag 8 mars 2010

Jag gör mitt bästa men...............

...........det blir inte riktigt som jag tänkte mig. Jag läste lite gamla inlägg för ca 1 år sedan, då jag hade lyckats så bra med GI-dieten och minskade mitt magmått med 18 cm till 77!! Jag har visserligen inte gått tillbaka till det gamla magmåttet (95), nu har jag 80 i magmått. det är bara den gamla vikten som jag har fått tillbaka nu. Jag låter måttbandet tala just nu. Imorgon ska jag träna på gymmet och springa på löpbandet har jag tänkt mig. Min s k nystart blev "så där", men det är aldrig för sent att börja om. Jag insåg att jag bara kan göra mitt bästa men när man läser gamla inlägg blir man lite mer motiverad, så på måndag (efter Globen-finalen då vi kommer att äta gott)försöker jag igen. Skam den som ger sig! Och allt kommer inte att vara totalförbjudet! Bara försöka må bra i vardagen och hitta en bra balans mellan kost, träning och det "goda" livet.
Idag åt jag god GI-mat till lunch: kassler med mozzarella och soltorkade tomater plus en mandarinsmoothieshot (det serveras alltid någon sorts smoothieshot till maten, riktigt gott).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar