fredag 12 mars 2010

Lycklig och tacksam

Jag är oerhört lycklig för att:
-jag ska till Globen imorgon
-jag har en så fin klänning som L har sytt om, en så oerhört vacker färg. Skimrande vinröd som skiftar i svart ibland. Så vacker! Jag är så nöjd med den!
Den blev så fin. Tack!
-jag ska på för- och efterfest och det blir en hemlig schlagerartist på förfesten plus god mat

Jag hoppas att jag blir överlycklig av resultatet i morgon. Jag hoppas verkligen att Darin vinner. Jag har t o m gjort en liten Darin-skylt. :-) Jag vet, jag är lite tokig...! Blir det någon annan som vinner är det ingen katastrof, för alla är bra på sitt sätt.
RAD 7 sitter jag på!!!

Jag är tacksam för att:
-jag har hälsan.
Igår ringde jag efter ambulans åt en kille på jobbet (ingen jag kände, bara en som gick före mig i korridoren tillsammans med en annan kille). Han tappade känseln i ena sidan tillfälligt men den kom tillbaka som tur var. Han kunde inte prata just när det hände. Han var OK ganska fort men ambulansen kom och det behövdes kollas upp. Hoppas att det gick bra! Skönt att han kom under vård fort och att han inte var själv när det hände! Det var riktigt otäckt!
Man får sig en tankeställare för vad som är viktigt här i livet!

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon!
    Hoppas alla för- under och efterfester blir helt underbara. Jag ska titta efter dej på TV.
    Kram Sivan

    SvaraRadera
  2. Vilken dag du har att se fram emot idag!!
    Njut och ta mycket bilder så du kan leva länge på det.
    Du får lägga upp en bild på dej i klänningen, blir så nyfiken att se.

    hoppas verkligen att din dag blir bäst, och att "rätt låt" vinner!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppsan. Det där med arbetskompisen låter ju som en stroke. Hoppas det gick bra!

    SvaraRadera