onsdag 10 mars 2010

Tusen saker....

....måste vara klara samtidigt och ibland är det svårt att prioritera på jobbet. Det bara kör ihop sig och det dyker upp nya saker hela tiden. Man hinner knappt jobba men så är det ibland. När det blir för mycket kan hjärnan inte fokusera och man kan knappt ta in mera, det blir överfullt. Dörren stängs snart dit.....jaja, det går över snart (kanske någon gång till semestern)
Jag som är en list-människa och normalt VÄLDIGT strukturerad har det rörigt på mitt skrivbord nu (på jobbet Peter!!)och hittar knappt papperen, men det är ett tecken på att jag är stressad.Hur som helst är läget nu att jag har gjort en prio-lista från listan, annars skulle jag bli ännu mera stressad.

Hoppas att ni har det lugnt och skönt där ni är!! :-) Kram

2 kommentarer:

  1. Usch då. Inte roligt att göra listor för listor. Kan vara skönt att blåsa ur skallen med pilates-plankan, då. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag känner igen det där. Det enda som till slut håller tankarna på plats är listor.
    Nu hoppas jag att du i alla fall känner dig så klar att du med gott samvete kan åka till Stockholm.
    Jag hoppas också att du får en riktigt rolig helg och att du får vara i ett enda långt "schlagerrus!".
    Må så gott,
    Katarina

    SvaraRadera