torsdag 17 februari 2011

Allt kommer visst på en gång

Idag när jag duschade upptäckte jag en förstoring av ett födelsemärke och det var blodsprängt. Det sitter lite olägligt, i ljumsken, precis vid troskanten så att det kanske har skavt, men det har helt klart växt och ser rött ut. Jag ska till vårdcentralen imorgon, fick en tid när jag ringde nyss. Man blir så klart orolig och det har hänt så mycket jobbigt den senaste tiden, men det är nog ofarligt och det har kommit helt plötsligt så jag har inte gått omkring med det länge precis. Jag får försöka se det positivt, men lika bra att kolla upp det direkt.

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det ofarligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din omtanke! Det värmer. Jag håller också tummarna. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag håller också alla tummar för att det är ofarligt.
    Kram Katarina

    SvaraRadera