måndag 14 februari 2011

Valentin har namnsdag idag

Jag föredrar att hedra Valentin som har namnsdag idag, jag vet att många köper blommor och choklad till sina kära, men just idag är en väldigt jobbig dag för mig. Det blev första gången på 17 år som jag inte fick ngt, det känns lite konstigt, men inget viktigt i och för sig att få något - bara att ngn speciell tänker på mig och visar det. För 12 år sedan hände ngt viktigt som ledde till att jag fick en andra ring på mig, som nu inte finns kvar. Jag vet, jag ska inte vältra mig i minnen men kan inte låta bli idag och speciellt efter förra veckan. Jag måste få utlopp för mina känslor och idag gjorde jag ngt speciellt för mig själv: jag köpte en klänning till lördagskvällen så får ni syn på mig i TV är det den ni ser. Sedan köpte jag också lila gardiner och en matchande kudde till sovrummet. Ska köpa ett nytt överkast också. Bra att tänka på sig själv ibland också!
Jag är fortfarande ledsen men det lindrade lite.

Kram

6 kommentarer:

  1. Usch, det låter som om du inte har det så jättekul just nu!! Inte för att det är någon tröst nu så kommer det att bli bättre i framtiden! Du är så stark som orkar med ändå!

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din stöttning! Just idag känner jag mig väldigt ensam, men det går över. Jag har inget val än att streta vidare, så är det. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej fina Catrin!
    Jag förstår hur konstigt det måste kännas. Men vad vet man, tänk om ett år, undra hur det är då?
    Jag har tänkt mycket på dig idag och blev så glad över dina kommentarer i min blogg.
    Tjejerna och Amospersson skickar många kramar och massor med gos till dig. Lilla söta B, som också älskar lila, skickar en extra puss, en lila puss,
    Många, många kramar, Katarina

    SvaraRadera
  4. Tack Katarina! Så glad jag blev, behövde verkligen höra från dig just nu. Är så nere nu, men det är inte så konstigt. Du är en mycket speciell vän! Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Det finns ett inlägg i min blogg bara till dig.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Undrar vad det e som hänt i tillvaron
    "ett mycket gammalt X"

    SvaraRadera