lördag 5 februari 2011

Inte så pigg men måste skriva något

Jag är faktiskt inte så pigg, vet inte riktigt vad det är, vaknade med magont i morse igen. Tror att det är en cysta som spökar, har fått en tid i mars, får magkramp ibland, men det blir bättre när jag tar en värktablett. Känner mig så väldigt trött också, somnar jämt framför TV:n numera, det är helt hopplöst, men jag tror att det är hela situationen, kroppen orkar inte med alltid. Ändå har jag rört på mig i stort sett 5-6 dagar/vecka och det är jag oerhört stolt över! Jag varvar med promenader, styrkeövningar hemma och det passar mig bäst, jag kan hålla vikten och jag behöver inte köpa ett dyrt träningskort som jag ändå inte använder så ofta och ska få dåligt samvete över. Det är gratis och det blir av - det är bra att göra det hemma. Det har blivit till en rutin nu - oftast morgnar.

Ikväll blir det roligt: Melodifestivalen drar äntligen igång, delfinal 1 i Luleå. Skriver strax ett inlägg med mina åsikter om kvällens bidrag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar