söndag 20 februari 2011

Söndag

Det är en riktigt trälig söndag idag, trots att solen skiner idag och jag borde ge mig ut och tycka att det är skönt, men jag ska tvinga mig ut, för jag måste handla några saker. Det var jättekul att gå på MF, men jag kände mig inte riktigt pigg och kry och så synd att jag var tvungen att blunda under större delen av Eric Saades låt p g a stroboskopljusen. Det var riktigt obehagligt, det kanske blir värre ju närmre scenen man sitter, jag satt på rad 8. Det var jättebra allting, ja förutom att Playtones gick till final!! Min absoluta favorit var Sebastian, han är så bra och låten tyckte jag var bäst, men Eric Saade vann på sin popularitet, sin moderna låt och sitt shownummer och han var en värdig finalist helt klart. Det var inget snack om saken att han skulle gå till final. Kul för Sara Varga att hon gick till AC, även om låten inte hör hemma riktigt i MF, men hon berör mig så mycket. Allra sämst var Sara Lumholdt, hon sjöng inte bra, och en riktigt tjatig låt hade hon tycker jag.
Det satt kändisar raden bakom:-), precis bakom oss (Alcazar-Lina och hennes pojkvän Nassim Al Fakir)Före showen började sjöng bl a Rennie Mirro, Karl Dyall och sedan Linas syster Hanna Hedlund på scenen.

Det blev inte så bra bilder från där jag satt tyvärr. Ska kolla senare om jag har någon jag kan lägga ut.

Det blev en tidig kväll eftersom jag inte kände mig pigg, har sovit mycket idag, kroppen behöver väl det.

Nu ska jag väl piggna på mig till nästa helg, då blir det Malmö!!

1 kommentar:

  1. Oj, det var riktigt kändistätt alltså? Kul.
    Hoppas du är piggare idag och att du får en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera