onsdag 16 februari 2011

Känner mig vissen

Efter en omtumlande vecka, rent känslomässigt, började det kännas en aning bättre igår kväll och jag bestämde mig för att sova tidigt för att jag var helt slut, men inte fick jag sova inte: jag vaknade 1-2 ggr/timme inatt och hade magkramper - hela natten! Jag har problem med cystor - helt ofarliga säger läkaren- ,åtminstone tror jag att det är det, har en läkartid i mars, men så ont som jag hade i morse hade jag inte för 4 veckor sedan då jag hade ont senast. Så jag stannade hemma idag och sov hela dagen.
Jag är jättetrött nu och känner mig givetvis mycket ledsen fortfarande för vissa saker. Det tar på en men jag orkar inte känna ilska längre.

Livet kommer tillbaka till mig en dag och varför skulle inte jag leva livet för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar