fredag 18 februari 2011

Trött fredag

Har varit trött idag efter att ha varit hemma några dagar från jobbet. Jag var hos vårdcentralen och de reagerade på färgen, att leverfläcken var så mörkt röd, så jag fick en snabbremiss till hudkliniken. Men de sa att strukturen på leverfläcken var ganska jämn så det såg bra ut i alla fall, men det är lika bra att kolla upp och göra det direkt. Sedan ringde faktiskt hudkliniken efter lunch och de hade fått en återbudstid på onsdag, så den tog jag direkt givetvis. Skönt att få komma dit så snabbt. Det ordnar sig säkert.

Vilade mig när jag kom hem från jobbet, det var välbehövligt. Har fått behålla maten nu, men är fortfarande lite försiktig.

Har bara kunnat lyssna på MF-låtarna på jobbet idag (1-minutsklippen), hemma går det inte alls, då den dator jag har hemma tillfälligt (eftersom min är på lagning)inte fungerar med hörlurar, det bara brusar hela tiden, så ngt fel är det.

Därför har jag inte någon helhetsbild av låtarna. De som jag tyckte om är Eric Saade, Sebastian och Sara Varga. Fick en varning att i Saades låt och mellannumret är det stroboskopsvarning, jag som har epilepsi tål inte sådant så jag får blunda. Personligen tycker jag att det är så onödigt att ha, vi är ju några som lider av sjukdomen, och jag tycker faktiskt inte det är häftigt, det räcker med vanliga ljus. Man kan ju inte njuta riktigt av showen, men det går säkert bra, det har varit med förut. Bra att bli varnad. Då vet man när det kommer åtminstone.

Saade solklart till final, sedan vet inte jag eftersom jag knappt har hört låtarna. Hoppas på Sebastian el Varga. Shirley's Angels tror många på, en bra show har de.

Jag sitter på rad 8 troligtvis!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Skönt att få det gjort.
    Hoppas du är piggar idag när det är "M-dag".
    Vi ska hålla koll efter dig och jag ska berätta lite av en hemlis för dig, "jag har köpt bilj...". Mer får du vet sen. Jag skickar dig ett meddelande.
    Kram Katarina

    SvaraRadera