måndag 21 februari 2011

Piggare idag

Jag gick och lade mig tidigt igår kväll och var utsövd när jag vaknade faktiskt. Skönt, men folk tycker ändå att jag ser blek ut. Magen mår bra nu igen, får behålla maten och kan äta vad som helst, t o m onyttigt som choklad, är så himla chokladsugen nu för tiden, men jag behöver väl endorfinerna. Har haft stress-symptom: lite hjärtklappning i helgen men det är bättre nu. Och i morse kliade leverfläcken som bara den och det blödde lite också, men det stillade: tur att jag ska dit i övermorgon och karva bort biten. Bara elände, börjar jag bli gammal? Eller också är det efterdyningar (tror på det senare faktiskt, jag väljer att tro det).

Något roligt idag var att jag fick ett brev från mitt fadderbarn i Afghanistan: skönt att veta att man bidrar med något gott här i världen och får ett barn med familj i den fattigare delen av världen att få det bättre. Det känns bra! Min dröm vore att träffa henne på riktigt, men det är ju farligt i det landet, men någon gång kanske?

Jag kanske går och lägger mig tidigt ikväll också, eller om jag orkar se CSI.
Godnatt och sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar