söndag 6 februari 2011

Ny vecka - nya utmaningar

brukar det heta. Vi får se vad den här veckan bär med sig.
Idag har det varit en dag fylld med känslor (vet ej varför men det är så det är nu för tiden), men det är rätt OK nu, ska se på Sherlock nu. Är rätt nöjd med MF igår, även om mina favoriter inte gick till final, men de får en andra chans. De som gick till final var helt OK.

Är trött nu, har vilat ett par timmar på em, kroppen behövde det.
Känner mig seg i kroppen, men har åtminstone städat idag, tvättat och gjort lite fint hemma.

Nu är det bara 6 dagar kvar till nästa delfinal i Göteborg. Vi hörs senare i veckan.

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte var någon bra låt i MF igår! Visst måste väl Sverige ha mer att ge!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tyckte du inte? Ja, där ser man vad smaken är olika, men det här var bara första deltävlingen, det brukar alltid bli bättre. Ja, jag hoppas att det blir bättre låtar i fortsättningen, jag vill inte skicka varken Danny eller Swingfly till Düsseldorf. Kram

    SvaraRadera