onsdag 23 februari 2011

Dags att sova efter en intensiv dag

Nu ska jag gå och lägga mig. Det har varit en intensiv dag.
Det började med det lilla ingreppet då de tog bort födelsemärket, men det gick bra och väldigt fort. Det kändes inget, bara lokalbedövningen som stack till lite. Jag får svar inom 3 veckor, men jag är inte speciellt orolig, men man måste kolla upp det - man vet ju aldrig.
Eftermiddagen var också intensiv på jobbet, fick jobba över 1 timme, men det gör inget, kom hem skapligt ändå. Jag fick skjuts hem av en arbetskamrat. Och köttfärssås hade jag kvar sedan igår så det var bara att koka spaghetti till.

Imorgon blir det pubquiz och på lördag blir det Malmö, jag åker redan på fredag efter lunch till Lund och sover hos min bror. Jag hinner tyvärr inte blogga innan om vad jag tycker om låtarna, det får bli en recension efteråt.

Nu längtar jag efter våren och de säger att de ska bli lite mildare nästa vecka, för nu är det kallt så in i Norden! -19 grader i morse. Brrr!

Ha en bra helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra.
    Ha en trevlig helg och lycka till ikväll.
    Kram
    Peter

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Vi ses på måndag.Kram

    SvaraRadera