måndag 9 januari 2012

Måndag

Så har då vardagen börjat igen. Det känns bra.
Jag började dagen med en 40-minuterspromenad före jobbet, det var lite kallt, men det var skönt efteråt.
Laxomeletten som jag gjorde till matlådan var god, jag åt den som en frittata, kall och det var gott. Jag blev faktiskt mätt, den är ju lite matig med laxen i.

Istället för bröd till mellanmål åt jag torkade aprikoser. Det är gott!

Idag blev jag hembjuden till en kompis på kvällsmat, det var gott och trevligt att träffas, tråkigt att äta själv hemma.

Fick en remiss till lungröntgen men tiden måste jag tyvärr byta då den krockar med min resa till Lund på fredag, eller det blir snarare stressigt och det är inte säkert att jag hinner med tåget, ska försöka byta tid.

4 kommentarer:

  1. Jo du, idag var väl kallaste dagen denna vinter...?
    Låter som en urgod omelett!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var nog den kallaste dagen hittills! Ja, den var riktigt god och laxen gjorde att den fick lite extra saltsmak. Kram

    SvaraRadera
  3. I alla fall den som stod i den italienska kokboken och det var jättegott! :-)

    SvaraRadera