torsdag 5 januari 2012

Mera undersökningar

Sköterskan ringde idag, hon hade pratat med min läkare, som vill träffa mig. Förra gången jag träffade en läkare var det inte min husläkare, och hon kunde inte förklara riktigt varför det har blivit sämre. Men jag tror att det kan bero på någon förkylning, för jag känner mig febrig och matt idag.
Men jag ska dit om 2 veckor och så har hon skickat en remiss till lungmedicin för att göra en lungröntgen, det är en del i undersökningen så att de inte missar något när de inte exakt hittar svaret.

Jag ska dra ner på kortisonet nu och bara inhalera det 1 gång/dag och ta Bricanyl vid behov, som förut.

Men det är tråkigt när man känner sig trött och orkeslös, men det beror säkert på febern, för jag kände mig bättre ett tag. Jag har dock tagit en morgonpromenad.

Har inte tid att bli förkyld till helgen: ska ha Halv åtta hemma hos mig på lördag.

Har handlat hem och planerat för 3-rättersmeny. Återkommer om den i morgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar