tisdag 3 januari 2012

Mina planer för 2012

Ja, jag har också planer för 2012.

Januari:
-Tjejmiddag på lördag, då vi ska ha halv åtta, vi börjar hemma hos mig, men det blr inte helt enligt TV-programmet. Huvudsaken är att vi träffas och har det trevligt, ingen tävling eller bedömning, men det blir trerätters. Jag avslöjar efter lördag vad de blev.
-Resa till Lund (besök hos min bror) och Göteborg (italienskakursen börjar i slutet av januari igen)

Februari:
-Melodifestivalturnén börjar första helgen i februari. Jag kommer att besöka delfinalerna i Göteborg och Malmö och så finalen i Globen.

Mars:
-Final i Globen som jag skrev här ovan.
-Resa till Göteborg för kursen

Maj:
-Planerar in en resa till Rom v 20.
-Resa till Göteborg för kursen.

Juli:
-Resa till Österrike till släktingarna
-Planerar att resa till Florens på kombinerad språk- och matlagningskurs
-Ska på Bruce Springsteen-konsert på Ullevi

Augusti:
-Bröllop i England (min kusin gifter sig)
-Diggiloo i Vadstena

September:
-Planerar in resa till Italien igen.

Oktober:
-Har födelsedag igen. Det är alltid trevligt.

Hoppas på ett fint år! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar