torsdag 12 januari 2012

Packad och klar

Åker till Lund i morgon vid lunchtiden och ska träffa min bror, men även andra människor som jag känner där, bl a en kompis som jag ska ta en bit mat och lite vin ute på stan på lördag. Kul! En schlagerkompis som jag trivs med.

Idag var jag på lungröntgen, det gick fort. Faktum är att jag känner av något i ryggen när jag andas in, hostar och skrattar, men det är säkert bara någon muskelsträckning eller något. Kände av det sedan i tisdags, då jag körde styrkeövningar. Och är det inte det så ser de väl det, men jag tror det är OK.
Får reda på svaret på torsdag nästa vecka när jag ska till vårdcentralen.

Ha en trevlig helg!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej.
    Vi hoppas att det inte är något med dina lungor.

    Ha en skön resa och hälsa alla.

    Kram

    SvaraRadera