söndag 8 januari 2012

Snart ny vecka

Nu börjar oxveckorna så att säga...men det tycker jag är skönt nu för tiden.

Den här veckan blir lugn, inget på kvällarna direkt, kanske att pubquizen börjar på torsdag.

På fredag åker jag till Lund och ska besöka min bror, det ska bli kul, det var länge sedan jag var där, i februari förra året....har inte varit i hans nya lägenhet. Kommer hem på söndag.

Har gjort matlåda tills i morgon: det blev laxomelett.

Nu ska jag lägga mig, har fortfarande feberhuvudvärk då och då, ska ta en tablett och lägga mig nu. Godnatt och ha en bra vecka!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas du är kurant idag!
    Låter som du/ni hade en trevlig middag i lördags!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jatack, jag mår bra idag. Middagen var väldigt trevlig.
    Kram

    SvaraRadera