tisdag 3 januari 2012

Viktiga vikten



Så har jag då börjat försöka gå ner sedan nyår. Har tröstätit mycket den senaste tiden, mycket choklad och kaffebröd och skräpmat. Men jag vet att jag äter när jag mår dåligt, men nu har jag tagit tag i det. Till slut blev det bara otäckt. Ja, någon gång ibland ska jag unna mig lite.
Som sagt jag började äta bättre och röra på mig i går och sedan i söndags har jag gått ner 1 kg!! På två dagar!!! :-))) Jag har lagt upp startvikt till höger här igen, och även min träning. Har tränat 2 ggr på 2 dagar. Jag mår mycket bättre, både fysiskt och psykiskt. Ja, förutom att jag måste ta min astmamedicin och jag blir skakig av medicinen då jag tar den luftrörsvidgande. Men jag orkar lite mer nu. Ska på återbesök till vårdcentralen i morgon för att se om kortisonet har hjälpt. Det känns så i alla fall.

Det är hoppfullt.

Kram

2 kommentarer: