söndag 29 januari 2012

Vecka 4 har svischat förbi den också!

Veckorna går verkligen fort. Och nu är jag förkyld som bara den, det var länge sedan, halsen värker då och då, nosen rinner, jag har hosta och det märks att det blir jobbigare nu när jag har astma, jobbigare med andningen då. Förkylningen bröt ut i torsdags kväll och så skulle jag till Göteborg i fredags på kursen så det var bara att åka. Men det gick ganska bra ändå på lektionerna, men lite jobbigt med bussresan på 4 timmar. Så idag har jag tagit det lugnt och sovit mycket. Jag var tvungen att gå ut och handla idag.

Annars har jag varit hos frissan och satt i en tuppfjäder lagom till Melodifestivalen! En lila så klart! Kul faktiskt. Den sitter fast i hårbotten och man kan tvätta håret med den i och t o m platta den så den tål mycket, men inte på själva fästet. Sen tar frissan bort den när man vill.

I torsdags var jag på quiz.

Och så Göteborg i helgen.

Nu går vi in i första Melodifestivalveckan, på lördag smäller det! :-) Jag är inne i schlagerbubblan nu!

Ha en skön vecka! Kram

2 kommentarer:

  1. Krya på dig så du orkar med mello!

    SvaraRadera
  2. MF orkar man alltid med:-) Tack för din krya på-hälsning! Kram

    SvaraRadera