torsdag 2 april 2009

Äntligen promenad!

Äntligen blev det av: jag kom iväg på min promenad i morse före frukosten och jag kände mig genast piggare. Det var lite kyligt, nollgradigt, och jag glömde vantarna , men såå skönt det var! Och jag har känt mig riktigt pigg idag!
Jag vägde mig innan promenaden och eftersom det är torsdag ska jag presentera siffrorna här:
67,3 kg fortfarande sedan igår. Upp sedan förra veckan, men nu har jag börjat ta tag i det igen. Jag ska försöka gå på pass 2 ggr i veckan fr o m nästa vecka plus promenaderna. Vem vet, även jag kanske börjar springa så småningom? Jag ska inte säga för mycket än, men man blir lite sugen allt när våren kommer och det är ljusare på kvällarna. Jag får se....

Nu ska vi iväg på quiz snart!

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är skönt med promenader! Nu kan jag också ta lite morgonpromenader. Ljuset gör att jag ser vägen :)

    Hoppas du haft en trevlig kväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är mycket skönare när det är ljust. Man behöver ju ljuset för att bli piggare. I morse gick jag ut vid 6-tiden och det var ljust. Så härligt det var!

    Vi hade en trevlig kväll.

    Kram

    SvaraRadera