söndag 19 april 2009

Måste komma igång igen

Idag planerar jag att ge mig ut och springa. Tar mig nog ett varv nu på eftermiddagen. Känns skönt också att få lite luft även om det är mulet idag och solen lyser med sin frånvaro! Det var ju så härligt väder igår....men det regnar ju inte i alla fall. Alltid något...

Igår åt vi fantastiskt god kycklinggryta med ris, s k exotisk kyckling med ananas och nötter i bl a. Till efterrätt blev det pannacotta som jag älskar, men det var choklad- och kaffesmak och det var en så ljuvlig blandning, den bara smalt i munnen och så var den toppad med hallon. Det var precis lagom med en portion.
Sedan serverades det kaffe och konjak med kaffebröd till. Men jag lät mig smakas och njöt.

Det var en trevlig kväll och alltid lika roligt att träffa dem igen och det var lite kul att komma tillbaka där vi bodde förut och se hur det har förändrats. Det enda jag saknar är just dessa grannar som vi var hos igår! Önskar att vi fortfarande var grannar, men men så är livet!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar