torsdag 23 april 2009

Skön vårkväll

Vilken skön vårdag- och kväll det har varit idag! Ljuvligt!! Synd att man inte var ledig idag bara. Men jag njöt av vårkvällen genom att vara ute och springa, det var otroligt skönt! Jag ser fram emot nästa gång jag har tid att springa.

Jag hade gått ner från förra veckan, 3 hg , inte mycket men åt rätt håll ändå..

Ikväll åt jag kryddstarka korvar med pestobulgur, riktigt gott och hott! :-)

Imorgon kväll har vi schlagerträff på Park Hotel i Linköping där vi ska titta på alla bidragen i årets Eurovision Song Contest och efteråt röstar vi i sedvanlig ESC-anda där vi ska få fram en vinnare från Linköpingsjuryn:-) Det kommer att sammanställas med övriga lokala klubbar i landet så att vi får fram en gemensam vinnare. Spännande ska det bli!

Men först ska jag till frissan och få ny färg, undrar vad jag väljer den här gången??

Ha en bra helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Det måste vara en härlig känsla att längta efter att springa. Jag önskar att den någon gång ska infinna sig här hos mig. Jag tränar i princip vad som helst men inte löpning....

    Blondes have more fun - say no more!

    Må så gott,

    Katarina

    SvaraRadera
  2. 3 hg är bra jobbat Caty! Tycker du är duktig som springer!

    Vad blev det för färg?

    Kramar!

    SvaraRadera