onsdag 8 april 2009

Trött...vill sova...!!

Ja, så känns det idag. Känner mig så himla trött så snart går jag nog och lägger mig. Jag känner bara att jag måste blogga lite, det var ett tag sedan nu.
I måndags tränade jag och det kändes riktigt skönt, jag var så pigg då, jag orkade springa fortare än jag brukar och jag hoppade mer än vad jag behövde. Jag kände mig så energisk och det var skönt! Jag hade tagit min morgonpromenad den dagen också. Men sedan dess har jag inte kommit ut på någon promenad (ja, förutom från och till jobbet idag) p g a att jag har varit tvungen att vara tidigare på jobbet. Imorgon har jag tidigt morgonmöte också, men vaknar jag tidigt ska jag försöka ta mig en prommis i alla fall.
Idag åt jag fläskfilé, fullkornsris och rosépepparsås till lunch, jag hämtade låda på ComInn. Det var smaskigt, det var väl den bästa matlåda jag har ätit på länge och deras sallad är så god också. Till kvällsmat blev det couscous och falafel, den hade jag köpt tidigare på dagen för jag skulle ha åkt iväg till stan ikväll efter jobbet egentligen och då hade jag planerat att äta något innan, men jag var så trött idag så jag kände att jag måste hem istället.

Men jag fuskade lite idag: jag köpte en äppelmuffins. Kunde inte låta bli, jag kände mig lite "trälig" och då tyckte jag att jag förtjänade en. Jag får spara päronet tills imorgon istället.

Bara en dag kvar till påskledighet. Skönt!

Nu har det varit ishockey på TV 2 dagar i rad!! Istället för Desperate Housewives och Grey's Anatomy!! Vad är det för sätt? De kan väl sända i 9:an som de brukar....! Hade det varit fotboll hade jag inte sagt något!.-))))

Kram så hörs vi (imorgon är det vägningsdags igen)

3 kommentarer:

  1. Det hade varit värre med fotboll - tycker jag! :)

    Jag förstår precis hur svårt det kan vara att få tid till allt när man har ett krävande jobb. Men du är duktig, och du har väl någon som påverkar där hemma ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte vad det är , men jag är med supertrött. Lycka till på vågen i morgon...kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag tycker att det är uselt att visa smfinalerna på bästa greys tid....upp till kamp!!!
    Passa på att ha en skön ledighet och koppla bort jobbet! Kram

    SvaraRadera