söndag 19 april 2009

Det gick ju bra!

Idag sprang jag igen och det gick riktigt bra, även om det blev på asfalten. Jag gjorde så att jag sprang varannan låt och gick snabbt varannan. Eftersom det var andra gången jag var ute på många många år måste jag ta det lugnt. Men jag kände att jag orkade mycket mer än jag trodde, så någon grundkondis måste jag ha fått upp under vintern när jag har tränat Friskis och gått promenader. Det känns så skönt och det var riktigt kul att springa! Ska försöka komma ut mera på kvällarna nu.

Till kvällsmat åt jag quinoasallad med mango, räkor och avokado och så ruccola. Det var gott och det kan jag tänka mig att göra flera gånger! Snabbt och gott!

Ha en bra vecka så hörs vi! Jag har fullt upp i veckan men något mera inlägg ska jag väl försöka hinna med. Imorgon blir det träning på Friskis igen!!

Kram

1 kommentar:

  1. Va duktigt av dig att springa! Smart att springa varannan låt... Härlig känsla att du hade bättre kondis än du trodde :0)

    Quinoasalladen, finns det nåt recept kanske? LÅter hur gått som helst...

    HA en bra vecka du med! Har precis kommit hem från Friskis Core-pass! Skööönt!

    Kram NuJä

    SvaraRadera