onsdag 22 april 2009

Jubileum idag!

Idag firar jag 20-centimetersjubileum! Så mycket har min mage minskat sedan 12 januari i år och jag är så nöjd med mig själv! Jag struntar faktiskt i vad vågen säger så länge jag är under 70 och idag vägde jag 66,6 - men jag kommer att fortsätta med mina torsdagsvägningar ändå! Mitt mål är att hålla mina 75 cm som jag har runt magen.

Idag var jag på en intressant föreläsning på Friskis: Varför gör du det du gör när du gör det du gör? Det handlar om hur tanke, känsla och handling hänger ihop. Jag tycker att psykologi och beteendevetenskap är så intressant, hur vi beter oss och varför.

Igår var jag på ett roligt och utvecklande möte som jag ska berätta om en annan gång när jag har mer tid. Något som jag tror kommer att ge mig mycket. Fortsättning följer....

Idag är jag i alla fall glad att jag har lyckats att minska 20 cm och jag lyfter en skål till mig själv och alla andra som vill vara med! Skål!

Kram

5 kommentarer:

  1. ...och jag skålar med dig! Snyggt jobbat, tjejen!!

    SvaraRadera
  2. Grattis Gumman Puss.
    Guben

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis!
    Jag bugar och säger "Skål ta me f-n!" för dessa centimetrar som inte längre finns! 20 centimeter är inte lite det!
    Har du några kläder kvar som passar?
    Grattis,
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Coolt - jättestort GRATTIS!

    SvaraRadera
  5. Grattis och farväl 20 cm! 20 cm är MYCKET! Vilken resa du har gjort! Du är så duktig!

    Kram

    SvaraRadera