söndag 26 april 2009

Städdag ute


I eftermiddag blir det städdag i vår samfällighet, vädret är ju fint men nu har solen försvunnit här ser jag. Synd!


Annars har jag inte gjort många knop, har latat mig men kroppen behövde kanske vila efter en intensiv vecka.


Vi åt frukost ute på framsidan av huset och det var så härligt! Katten undrade vad vi höll på med, hon höll oss sällskap en liten stund. Vi brukar inte äta frukost där, så hon sprang fram och tillbaka och jamade. Det var något konstigt...katter har ju lite svårt för förändringar. Men sedan gick hon in igen till sitt vanliga ställe och tittade ut genom fönstret.
Här är en annan bild där jag är ute på altanen där ni kan se hårfärgen lite bättre.
Ha en härlig söndag!
Kram


2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Här har solen strålat hela dagen. Men det har blåst rejält så det har inte varit lika varmt idag som igår.

    Det blev verkligen en snygg färg på håret. Vad kallas den? Jag börjar nämligen bli lite trött på att vara en "hasselnöt".

    Må så gott,

    Katarina

    SvaraRadera
  2. Snygg färg! Herre gud, det slår mig att du och Peter är verkligen olik er... Känner folk igen er på stan?

    Ha det så bra!

    SvaraRadera