torsdag 16 april 2009

En kortis

Jag hinner med ett kort inlägg innan jag åker iväg till pubquizen.
Det var vägningsdag idag och jag har gått upp, men det var kanske väntat. Dels p g a påskhelgen och dels kom mensen några dagar för tidigt så det är inte så konstigt. 67 kg väger jag nu igen, men det är inte så mycket ändå sedan förra veckan.
Idag är det en mellandag: det blev Wallenbergare till lunch och ikväll vet jag inte riktigt vad det blir på puben, men första mensdagen brukar jag tycka synd om mig själv och är mera sugen på onyttiga saker men jag valde mellan en glass och mörk choklad och jag valde faktiskt chokladen. (men om jag ska vara ärlig berodde det på att jag blev snål, en liten Magnum i lyxförpackning kostade 22 kr!! den är inte alls stor - och det var väl tur)
När jag har räknat ihop kalorierna hittills är det inte alls så mycket ändå.

Ha det bra alla!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar